טיפים לרכיבה על סוסים בדרום

טיפים לרכיבה על סוסים בדרום 

מאת    [ 22/03/2016 ]
הכתבה פורסמה ע"י מלון קלאב רמון- מצפה רמון
חוויות אקסטרים, טיולי שקיעה, סנפלינג ועוד ועוד רק אצלנו!



הפעם הראשונה בה תרכבו על סוס היא חוויה מרגשת מאוד, ילדים נהנים מאוד לרכב על הסוסים, יש שמתחילים לרכב כבר בגיל צעיר ויש כאלו שמגלים את חדוות הרכיבה רק בגיל מבוגר יותר. אף פעם לא מאוחר להתחיל לרכב, אם אתם במצב פיזי תקין אין כל סיבה שלא תוכלו ללמוד לרכב ולצאת לרכיבות סוסים בכל אזורי הארץ.
הדרך הטובה ביותר ללמוד לרכב על סוסים היא הדרכה מקצועית אישית או קבוצתית, אם עבר זמן מאז הפעם האחרונה שרכבתם או שאתם מעוניינים להגיע מוכנים אל שיעורי הרכיבה, כאן תוכלו למצוא טיפים שימושיים לרכיבה על סוסים.



מה חשוב לדעת לקראת רכיבה על סוסים בדרום
אם אתם מורגלים ברכיבת סוסים בצפון או בתוך החווה ייתכן כי רכיבה על סוסים בדרום תהיה עבורכם מעט שונה ומאתגרת יותר. רכיבה בדרום היא רכיבה בשטח מדברי עם אדמה סלעית קשה, רכיבה על סוסים בדרום יש לבצע תוך שימוש באוכף נוח. דגש נוסף כדאי לשים על ביגוד רכיבה נוח ונושם, כובע רחב שוליים, תכשירי הגנה מפני השמש ושתיית מים מרובה. את הרכיבה הראשונה שלכם בדרום תעשו יחד עם מדריכים מנוסים שמכירים את המסלולים. אין זה משנה האם הגעתם עם הסוס האישי שלכם או בחרתם לרכב על סוס מחווה מקומית, לא יוצאים אל מסלול לא מוכר בשטח לא מוכר ללא מדריך.




טיפים על רכיבת סוסים למתחילים
א. הדבר הראשון אותו כל רוכב מתבקש לזכור הוא שלא לומדים לרכב על סוסים ביום אחד, עליכם לתרגל את הרכיבה ולהעלות את דרגת הקושי בהדרגה. רק כך תצליחו לשפר את כישורי הרכיבה ולהפוך לרוכבים טובים.
ב. אל הסוס יש לגשת תמיד מהצד, באזור הקדמי יש לסוס שדה ראייה מוגבל, הוא עלול שלא להבחין בכם את תיגשו אליו מקדימה. עשו לכם חוק, לא מבהילים סוסים לעולם! גם כאשר מדובר בסוס מוכר היטב, אם תבהילו אותו הוא עלול לבעוט בכם ולהגיב באגרסיביות.  
ג. עקבים למטה במהלך רכיבה, כך במקרה של עצירה פתאומית של הסוס אתם לא תעופו מעל ראשו של הסוס. שמירת העקבים למטה דומה לסוג של בלמים. עליכם להקפיד גם שלא לרכב עם רגליים רפויות שעלולות להכות בסוס בשוגג במהלך הרכיבה.   
ד. תמיד תישארו עם עיניים על המסלול במהלך הרכיבה, עליכם לשים לב לתנועות הגוף שלכם כי גם הסוס עושה זאת. שפת הגוף שלכם מעבירה מסרים לסוס, אם תביטו לצדדים הסוס עלול לפרש זאת ככוונה לנוע לכיוון המבט שלכם. 
חוות רכיבה על סוסים בדרום לטיולי סוסים קסומים במדבר

מלון קלאב רמון מזמין אותכם לחוויות בלתי נשכחות בדרום.
טיולי שקיעה, צפיה בפאר מטר הכוכבים, אירוח במאהל בדואי, טיולי להר כרכום, כל זה ועוד במחיר שנוח לכל כיס!
לפרטים והזמנות חייגו 086586107 או במייל clubramon2014@gmail.com

Share:

0 תגובות