מלונות בוטיק

מאת    [ 01/09/2016 ] 
מילים במאמר: 429   [ נצפה 2471 פעמים ]

בבואנו לתכנן חופשה, פעמים רבות אנו מוצאים את עצמנו בהתלבטות – היכן כדאי להשתכן במהלך החופשה, כך שנוכל למצות אותה בצורה הטובה ביותר וליהנות מכל הפינוקים שיש לה להציע? כאשר מדובר בחופשות, קיימים מודלים רבים של סגנונות אירוח, וביניהם צימרים, מלונות, בתי הארחה ומלונות בוטיק. מלונות רגילים, בתי הארחה וצימרים כולנו כבר מכירים, אבל מרבית האנשים אינם באמת יודעים מהם מלונות בוטיק ומהי המשמעות של אירוח במלון כזה. לפניכם כל מה שצריך לדעת בנושא.



מהם מלונות בוטיק?
משמעות המילה "בוטיק" בצרפתית הינה "חנות קטנה". מלונות הבוטיק החלו לפרוץ לתודעת הציבור בתחילת שנות ה- 80, בעיקר באירופה ובארצות הברית. מטרתם הראשונית היתה לאפשר פתרונות אירוח יוקרתיים יותר לאנשים אמידים. במלונות הבוטיק, יכלו המתארחים ליהנות מחוויית אירוח שקטה, ייחודית ויוקרתית יותר. עם השנים, הפופולאריות של מלונות הבוטיק הלכה ועלתה. כיום, קיימים כבר מלונות בוטיק רבים בעולם בכלל ובארץ בפרט, ובהתאמה גם מחירי המלונות הללו ירדו. למעשה, בשלב זה, גם אנשים אשר אינם מאוד אמידים יכולים להרשות לעצמם אירוח במלון בוטיק.

מלון בוטיק לעומת מלון רגיל
חשוב מאוד להבין כי לא כל מלון יכול להיקרא "מלון בוטיק". מלונות בוטיק הינם מלונות קטנים יותר, הבנויים כך שהם מאפשרים מספר מצומצם של אנשים לאירוח. בניגוד למלונות הרגילים, אשר הינם גדולים מאוד ומותאמים לאירוח של כמות גדולה של אנשים, הרי שמלונות הבוטיק הינם מלונות אקסקלוסיביים ויוקרתיים יותר, המגבילים את כמות המתארחים בהם ומאפשרים אירוח מצומצם יותר של אנשים. מלונות אלה אינם הומים כמו מלונות רגילים, אלא שקטים יותר, ומאפשרים למתארחים בהם חופשה בסימן של רוגע ושקט מוחלט. מלונות בוטיק מתאימים בעיקר לאנשים אשר מעוניינים לצאת לחופשה זוגית וליהנות מכל היתרונות שלה – כאשר הבולטים שביניהם הינם השקט, השלווה והפרטיות. חשוב לציין כי בחלק ממלונות הבוטיק, לא מתאפשר אירוח עם ילדים.

היכן קיימים מלונות בוטיק בארץ?
כדאי לדעת כי בארץ קיימים מלונות בוטיק בערים רבות, ובכלל זה באילת, בהרצליה, בצפון הארץ ועוד. מרבית האנשים מעדיפים להתארח בתל אביב במלון בוטיק, המאפשר להם ליהנות מחופשה המשלבת שקט מחד, אך אורבניות מאידך.

למה אנחנו צריכים לצפות כאשר אנו מתארחים במלון בוטיק?
כפי שוודאי כבר הבנתם, חוויית האירוח במלון בוטיק בתל אביב, או בכל מקום אחר בארץ, הינה חוויית אירוח שונה בתכלית מזו המוצעת לנו במלון רגיל. במלונות בוטיק לרוב נזכה ליחס אישי יותר, בעיקר בשל כמות האנשים הנמוכה המתארחת במלון. כמו כן, בדרך כלל, במלונות אלה לא נהיה חשופים לרעש רב – מאותה סיבה בדיוק. במלונות בוטיק, חוויית האירוח הינה יוקרתית יותר, וניתן לחוש זאת במגוון פרמטרים שונים – החל מחדרי המלון המושקעים, דרך חדר האוכל ועד לבריכה. מדובר בחופשה ייחודית ומושלמת, בעיקר עבור אנשים אשר מטרתם העיקרית היא להתרחק מההמולה היומיומית ולמלא קצת מצברים ואנרגיות.

Share:

0 תגובות